Dostava in vračila Mala Maša

Stroški dostave znotraj Slovenije

Pogodbeni partner za za dostavo pošiljk je GSL Slovenija, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito. Cena dostave za področje Slovenije znaša 3,50 EUR. Pri nakupu nas 70€ je dostava brezplačna. Podjetji GLS izvajata dostavo vsak dan od ponedeljka do petka (lahko navedete tudi npr. služben naslov). 

Dostava

Naročeni izdelki bodo najverjetneje dostavljeni že naslednji delovni dan. Vse izdelke, ki so na zalogi odpremimo v 2-5 delovnih dneveh od dneva plačila predračuna v primeru plačila po predračunu oziroma od dneva plačila preko Paypala oziroma od oddaje naročila v primeru plačila po povzetju. V primeru posebnih zahtev Vas prosimo, da le-te vpišite pod opombe na dnu naročila. V primeru, da določenega izdelka nimamo na zalogi Vas o tem obvestimo po elektronski pošti ali telefonu in se dogovorimo za dostavo naročenega izdelka.

Stroški dostave v tujino

Cena dostave za področje Hrvaške je 6,00 eur. Cena dostave v ostale države EU je 10,00 eur. 

Zamenjava številke čevljev 

Za zamenjavo številke ali modela nam pišite na info@malamasa.si. Napišite model in številko čevlja.

Pravica do vračila naročenih izdelkov  

Skladno z določili 43.č člena Zakona o varstvu potrošnika (ZvPot) ima potrošnik pravico, da v štirinajstih (14) dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe in sicer na kontaktni elektronski naslov info@malamasa.si, po pošti, z obrazcem za odstop od pogodbe ali z nedvoumno izjavo iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti najkasneje v 30-ih dneh po sporočilu o odstopu.

Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v nepoškodovani originalni embalaži z vsemi pripadajočimi etiketami in ovitki sicer potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Prosimo tudi, da embalažo ustrezno zaščitite, da se med dostavo ne poškoduje. Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja.

Naslov za vračilo blaga prodajalcu: 

UNND d.o.o., Ulica Vinka Vodopivca 103b, 5000 Nova Gorica

Prosimo, da natisnete in izpolnite obrazec za odstop od pogodbe.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. 

Izdelek s katerim niste bili zadovoljni Vam lahko zamenjamo ali vrnemu kupnino. 

Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo! 

Obrazec za odstop od pogodbe

Stvarna napaka

Potrošnik lahko uveljavlja pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. 

Izdelek nam dostavite v pregled. Zraven pa naprošamo da priložite kopijo računa za povrnitev stroškov odpošiljanja paketa na naš naslov.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da odpravi napako na izdelku ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali izdelek s stvarno napako zamenja z novim brezhibnim ali vrne plačani znesek.

Stvarna napaka se šteje kadar:

 

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
  • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

 

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na izdelku, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.

Normalna obraba izdelka se ne šteje za stvarno napako.

Obrazec za uveljavljanje stvarne napake

Mehanko poškodovani čevlji npr. od plazenja, poganjalca niso razlog za reklamacijo. 

 

Reklamacija

V primeru, da je prišlo do poškodbe paketa med transportom, ga takoj reklamirajte pri poštarju in nas o reklamaciji obvestite na info@malamasa.si. V primeru, da ste prejeli napačen izdelek Vam ga bomo zamenjali ali vrnili Vaš denar.

Če ugotovite, da vam velikost ne ustreza, artikel (v nerabljenem stanju, nepoškodovan in v originalni nepoškodovani embalaži) brez problema zamenjamo za ustrezno velikost. Stroški pošiljanja so v tem primeru na vaši strani.

International orders

We also accept international orders. Shipping costs for international orders are not calculated in the shopping cart. You will be notified about shipping costs by email. You can cancel your order if the shipping costs are too high. For international orders we accept Bank Wire Transfer payment in advance only. When you confirm your order, we will send you a payment information. If you can't place an order through our site, contact us at: info@malamasa.si

Ta spletna stran uporablja piškotke. Z obiskom in uporabo spletne strani soglašate s piškotki.  DOVOLIM Več informacij o piškotkih najdete in nastavitve tukaj.